OVER NANCY

 

In ben Nancy van der Drift. Van jongs af aan was ik in de meubelstoffeerderij en woninginrichting van mijn vader te vinden. Iedere vrijdag ging ik trouw de showroom schoonmaken. Mijn eerste “echte” klus was knopen draaien, voor de nieuwe kussens. Dat vond ik fantastisch om te doen. Later mocht ik ook mee naar de klant. Op project tapijt leggen of linoleum. Mijn taak was dan om de messen scherp te houden en alle gereedschap aan te geven. En als de klus geklaard was, mocht ik het nieuwe tapijt stofzuigen.

In de showroom lag een schat aan staalboeken. Mijn basiskennis over vloerbedekking, raamdecoratie en meubelstoffen werd hier automatisch door gevoed. Op deze manier leerde ik wat de mogelijkheden waren op het gebied van interieur en leerde ik het zelf toe te passen in de praktijk.

Deze basis heeft mijn liefde voor de woonbranche gevoed en heeft me gevormd tot de Blogger en Stylist die ik nu ben.

Nancy van der drift - Styling ID

Styling ID

Na een lange omweg van diverse banen en moederschap, begon de interieurwereld toch weer aan me te trekken. Daarom ben ik een opleiding tot interieurstylist gaan volgen en ben ik Styling ID gestart. In eerste instantie was ik alleen gericht op het stylen van interieur, totdat ik erover ging schrijven. Het bloggen en schrijven is inmiddels een belangrijker onderdeel van mijn bedrijf geworden. Ik bezoek samen, met mijn dochter Floor, diverse beurzen en evenementen. Floor verzorgt het beeldmateriaal bij mijn blogs. Ideaal voor mij, want op deze manier kan ik me focussen op alle trends van bestaande en nieuwe relaties. Inmiddels worden we ook uitgenodigd voor speciale (pers) evenementen, iets waar we heel trots op zijn.

Online redacteur

Wanneer je een eigen bedrijf start heb je het natuurlijk niet direct een groot klantenbestand. Om toch bezig te zijn met de interieurwereld ging ik werken als freelance schrijver bij uitgeverij Bouwmedia. Ik had nooit verwacht dat ik het schrijven zo leuk zou vinden. Heel trots ben ik dan ook op mijn plek als online redacteur op deze redactie. Ik schrijf voor verschillende websites: UW-keuken, UW-vloer, UW-badkamer en UW-haard. Hierdoor bouw ik ook een enorme productkennis op, die ik weer kan gebruiken als interieurstylist.

Media Partner

Content is koning! Een quote die je vaak tegenkomt. Unieke en hoogwaardige teksten schrijven is niet voor iedereen weggelegd. Daarbij komt ook dat veel ondernemers geen tijd en/of zin hebben om hun Social Media up-to-date te houden. Als Media Partner ontzorg ik ondernemers door juist die taken over te nemen. In nauw overleg verzorg ik de teksten op website en plaats ik namens hun bedrijf posts op Social Media. Met als doel de juiste doelgroep te bereiken en de vindbaarheid van het bedrijf te vergroten. Naast deze werkzaamheden, vind ik het intensieve en persoonlijke contact met de klant erg leuk. Wat natuurlijk ook erg belangrijk is, want we gaan onze samenwerking voor een langere tijd aan.

Samenwerken

Ik ben supertrots om te kunnen aankondigen, dat vanaf 1 januari 2018 LEEM WONEN en Styling ID hebben besloten samen te werken. Door mijn deelname aan het Bloggers Home op Beurs Eigen Huis heb ik Mascha Ekkel van LEEM WONEN leren kennen. Vanaf het eerste moment hadden wij een persoonlijke klik en merkten wij dat onze ideeën en aanpak op de beurs overeenkwamen. Dit resulteerde in een gezamenlijke presentatie die wij de laatste editie ontwikkeld en gepresenteerd hebben aan zowel beursbezoekers als exposanten. LEEM WONEN is Dé Blogazine voor Luxueus, Exclusief En Mooi Wonen. Haar netwerk bestaat uit High-End topdesigners, woonwinkels en -labels en groeit super snel. Mascha is voor mij een inspirator en motivator. Dankzij onze verschillende netwerken binnen de woonbranche is het voor Styling ID een bijzonder toegevoegde waarde om met LEEM WONEN samen te werken. Samen willen wij een grotere doelgroep bereiken, onze relaties aan elkaar verbinden en zodoende win-win situaties te creëren. Naast deze samenwerking heeft Mascha mij ook het vertrouwen gegeven, haar te steunen als redactiemedewerker bij LEEM WONEN.

Styling ID Samenwerken LEEMWONEN EN STYLING ID

Statistieken

In mei 2016 schreef ik mijn eerste officiële blog, vanaf dat moment heb ik een enorme ontwikkeling doorgemaakt en kan ik met trots de volgende feiten presenteren.

Omdat 2016 mijn officiële start-up was, zijn de volgende cijfers alleen gebaseerd op 2017:

  • Bereik 2017: 1.500.000 lezers (totaal social media)
  • 1.230 Facebook volgers, 25.000 bereik/mnd
  • 615 Pinterest volgers, 92.500 bereik/mnd
  • 1.310 Instagram volgers, 8.500 bereik/mnd
  • 14.200 Weergaven op Styling ID website, 7.200 bezoeker per jaar

Privacy Beleid

Jouw privacy en vertrouwen is erg belangrijk voor ons. Dit privacy beleid beschrijft de informatie die wij van jou verzamelen, hoe we dit verzamelen en wat we ermee doen nadat we het verzameld hebben.

Wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief of deelneemt aan een online winactie, vragen wij jou, om gegevens als naam en e-mailadres in te vullen.

Deze informatie zal uitsluitend door ons gebruikt worden om je te informeren via een nieuwsbrief.

Wil je geen gebruik meer maken van deze service, dan kun je je eenvoudig uitschrijven op onze nieuwsbrief. De link hiervoor staat onderaan de nieuwsbrief, klik op “unsubscribe from this list.”

Hierna ben je automatisch uitgeschreven en zullen wij geen nieuwsbrieven meer sturen.

Uitschrijven is niet gelukt? Geen paniek, hoewel wij het natuurlijk jammer vinden dat je ons niet meer wilt volgen, helpen we je uiteraard met het verwijderen van jouw gegevens. Stuur een email aan info@styling-id.nl en dan doen wij de rest.

Pin It on Pinterest

Share This